عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





قسمت

خدایا این “قسمت” رو کجا فرستادی که هر وقت نوبت

 

من میشه ، میگن “نیست” ؟



نظرات شما عزیزان:

اکبرهراتی
ساعت20:00---11 مهر 1391
سلام خیلی وقت من دسترسی به کامپیتور به خاطرزلزله درمنطقه ما نداشتم وب تون خیلی زیباشده

حانیه
ساعت17:09---9 مهر 1391
“قسمت”، واژه ایست عجیب که نمیدانم ازآن بدم می آید یا ازآن میترسم یااینکه دلم برایش میسوزد.
عجیب ترآنکه هنوز پی به معنای حقیقی اش نبرده ام.
نمیدانم قسمت چیست،یک انسان است،یایک جانور،یاشاید هم یه موجود فرازمینی.اما این را میدانم که چیز نیکی نباید باشد،حداقل در سرزمین من چیز نیکی نباید باشد،چراکه هرکس هربلایی بسرش می آید میگویند کارقسمت است،قسمتش این بوده...


پسران بد ...
ساعت9:20---9 مهر 1391
سلام وبلاگ جالب و قشنگی داری بعضی مطالبش به دردم خورد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سپیده در 21 | |