عاشقانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





پراید

آقا صبح رفتم پارکینگ پراید 111 رو ورداشتم !
داداشم اومده میگه امروز من لازمش دارم تو پراید 132 رو وردار!
گفتم خوب تو کارتو با اون پراید 141 راه بنداز تا من این111 رو بدم به دایی که بره تعمیرگاه باهاش پراید صبا رو بیاره
ماشینامون
داداشم
گفت کلافم کردی اصن اون پراید131 رو میبرم ...
گفتم خواستی با پراید هاچ بک برو اونم هست!!
فهمیدین مایه داریم یا ادامه بدم ؟!!


 



نظرات شما عزیزان:

mohamad
ساعت18:50---26 اسفند 1391
منم دیشب 1.5 کیلو پسته را باخواهرم خوردم
فهمیدی مایه داریم


mohamad
ساعت18:45---26 اسفند 1391
وبلاگ جالبی داری
اما خیلی شلوغه


Ehsanta
ساعت21:25---13 اسفند 1391
سلام.
تعریف از خود نباشه ولی چندتا از فامیلامون پراید دارن!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سپیده در 17 | |